Απόδραση στο πανέμορφο Καρπενήσι!

Αναζητώντας στο χάρτη ένα ορεινό μέρος για να περάσω το σαββατοκύριακο με την φίλη μου, έπεσε στην αντίληψη μου το ξακουστό Καρπενήσι.

Μόλις τρεισήμισι ώρες μακριά από την Αθήνα τον καθιστά έναν ιδανικό προορισμό για όσους θέλουν να ξεφύγουν για μερικές μέρες από την πόλη.

Κέντρο

Το κέντρο της  πόλης  μιας και πήγαμε μήνα Δεκέμβριο δε μπορούσε προφανώς να μην είναι χριστουγεννιάτικα στολισμένο. Τα χιλιάδες λαμπάκια στα μαγαζιά, οι γιρλάντες, οι άη βασίλιδες  και φυσικά το χριστουγεννιάτικο δέντρο στη κεντρική  πλατεία της πόλης σου δημιουργούν μια άκρως γιορτινή ατμόσφαιρα.

Μια έκπληξη ήταν η χριστουγεννιάτικη αγορά που είχε στηθεί στη πλατεία, μικρή βέβαια, αλλά αρκούσε για να μου θυμίσει έστω και λίγο τις αγορές που στήνονται  τέτοιες μέρες στις μεγάλες  πόλεις της Ευρώπης. Σε αυτά τα πανέμορφα ξύλινα σπιτάκια μπορούσες να βρεις από  παραδοσιακά τοπικά προϊόντα μέχρι και χειροποίητα κοσμήματα.

Βόλτα στο μεγάλο χωριό

Αφού λοιπόν κάναμε τη βόλτα μας, περπατήσαμε μέσα στα στενάκια της πόλης και φτάσαμε στη πλατεία είδαμε μια πιάτσα ταξί. Όσο ήταν ακόμα μέρα αποφασίσαμε να πάμε σε ένα μέρος μόλις 20 λεπτά μακριά για το οποίο μας είπαν οι ντόπιοι πως άξιζε μια επίσκεψη, το Μεγάλο Χωριό.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ  πως η διαδρομή μέχρι να φτάσουμε ήταν από μόνη της μια μοναδική εμπειρία. Μιλάμε για μια ορεινή περιοχή με απίστευτο φυσικό κάλλος  και πυκνή βλάστηση που σου κόβει την ανάσα. Τα τεράστια δάση  που ντύνουν τα βουνά θα έλεγε κανείς πως είναι σαν να έχουν βγει μέσα από πίνακα ζωγραφικής.

Στη διαδρομή συναντήσαμε έναν ιππικό όμιλο και φυσικά ένα άλλο μέρος γνωστό εδώ στη περιοχή, το Μικρό χωριό. Το Μεγάλο και το Μικρό Χωριό λοιπόν είναι από τα πιο όμορφα χωριά της περιοχής. Εμείς μιας και δεν είχαμε πολλές μέρες επιλέξαμε να δούμε μόνο το πρώτο. Αφιερώσαμε εκεί όλη την υπόλοιπη μέρα. Μπορεί να μην είναι τεράστιο αλλά είναι απίστευτα γραφικό. Τα σοκάκια, τα πέτρινα καλοδιατηρημένα κτίρια, τα μαγαζάκια με τα παραδοσιακά προϊόντα, τα ταβερνάκια και τα καφενεία  σε συνδυασμό με το εορταστικό κλίμα σου ζέσταιναν τη ψυχή χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Μέσα από τις   φωτογραφίες νομίζω θα μπορέσεις να ταξιδέψεις  και συ λίγο μαζί μου και να καταλάβεις τι εννοώ.

Απόδραση στο πανέμορφο Καρπενήσι! blessed.gr Kiki Theologou

Να σημειώσω εδώ πως δεν μπορείς να φύγεις από το χωριό χωρίς να επισκεφτείς το «Γαλακτομπούρεκο του Καρβέλη». Είναι ξακουστό ότι κάνει το καλύτερο  γαλακτομπούρεκο και εκμέκ κανταΐφι σε όλη την Ευρυτάνια. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως από τη πρώτη μπουκιά που θα δοκιμάσεις θα καταλάβεις γιατί φημίζεται τόσο. Να είσαι σίγουρος πως θα χρειαστεί να πάρεις και για το σπίτι ένα ακόμη κομμάτι! Εκτός από τα υπέροχα γλυκά του βέβαια διαθέτει και καταπληκτική θέα…

Αφού λοιπόν εκτοξεύσαμε τους γευστικούς μας κάλυκες περιπλανηθήκαμε στο χωριό, βγάλαμε φωτογραφίες, χαιδέψαμε τις γατούλες  και όταν πια άρχισε να έχει αρκετό κρύο και να σουρουπώνει καθίσαμε σε ένα παραδοσιακό ταβερνάκι για να δοκιμάσουμε ντόπια καλούδια. Οι παραδοσιακές  χειροποίητες  χυλοπίτες δεν έλειπαν φυσικά από το τραπέζι μας. Όταν πια βράδιασε για τα καλά γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο. Την επόμενη μέρα αποχαιρετήσαμε το Καρπενήσι και έχοντας πλέον τις αναμνήσεις μας να μας συντροφεύουν στο ταξίδι της επιστροφής γυρίσαμε πιο γεμάτες πλέον στην Αθήνα.

Ελπίζω να ταξίδεψες και συ μαζί μας…Μέχρι να ανταμώσουμε ξανά μη ξεχνάς..

“Ιt’s the possibility of having a dream come true that makes life interesting”

Kiki Theologou

Start typing and press Enter to search